2013. október 2., szerda

Háztartás zöldítés ÖkoKörben

A hétvégémet tanulással töltöttem. Tudom, ez magánügy, de olyan dolgokat tanultam, amik reményeim szerint sokakban felkelti az  érdeklődést.



Tavaly tavasszal olvastam a TVE, azaz a Tudatos Vásárlók Egyesülete  oldalán az ÖkoKörökről. Valami olyan mágikus vonzalom támadt bennem a téma iránt, ami aztán nem hagyott nyugodni, és rövid idő múlva már az egyik kőbányai kör tagjai között okosodtam a témában. Nagyon jó volt: új emberek, új nézőpontok, soksoksoksok új információ, és mind nagyon hasznos.

Aztán szép lassan a családomat is elkezdtem megfertőzni a háztartás-zöldítés gondolatával. Adtam nekik is esélyt, hogy maguktól lelkesedjenek a sok hasznos és praktikus tudás iránt. S láss csodát, a reményem bevált! ;)

A lelkesedésem a téma iránt cseppet sem apadt, így idén nagy örömmel láttam a TVE újabb felhívását a vezető-képzésre. Idén végre sikerült ( mert már tavaly ősszel is jelentkeztem, de akkor nem sikerült ) felszállnom a TVE hajójára,



és másfél napon keresztül még több hasznos tudással lettem gazdagabb. Csuda jó kis csapat verbuválódott össze: Soprontól Gödöllőn, Debrecenen, Jászberényen, Dunakeszin keresztül Budapesti az ország minden szegletéből érkeztek.

Mire jó az ÖKOKÖR?


Vidámságra, új és klassz emberek megismerésére, egy kis mérésre, tanulásra, fejlődésre, és sok energia, víz, háztartási hulladék, élelmiszer-maradék, földgáz és vegyszer spórolására.




Kézügyességet nem biztos, hogy fejleszt egy ÖKOKÖR, de százalékokban mérhető magtakarítást igen.

Érdekel a téma? Csatlakozol hozzánk? Megteheted az első találkozónkon

2013. október 11-én este 6 órakor.

A jelentkezések az eva.ekler@gmail.com címre érkeznek, ahol az esetleges kérdéseket is várom, meg elárulom a találkozó pontos címét is. ;) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése