2013. március 12., kedd

Hoztam is meg nem is...

Az Ördög három Aranyhajszála című mese jutott eszembe akkor, amikor meghallottam a Képviselő Testület mai döntését:

a 13. napirendi pontként tárgyalt "Javaslat Közösségi Kert létrehozására" pont keretében az előterjesztés b., pontját szavazták meg a képviselők.
A döntés alapján a Cseresznyevirág Közhasznú Alapítvány pályázhat a TÁMOP 5.5.4-13/1 pályázatra, amely vissza nem térítendő támogatás, és a projekt elszámolásának mértéke az elszámolható költségek 100%-a is lehet. A pályázat beadási határideje 2013. április 15. 

Kaptunk is, meg nem is támogatást. A Cseresznyevirág Közhasznú Alapítvány a Zeller u. 9. szám alá van bejegyezve, Soroksár-Felsőn. Tehát nem Soroksár-Újtelepen. Honlapja alapján sok mindennel foglalkozik idén ismét komposztáló programot is indított Budapest Föváros Önkormányzata valamint a Soroksári Önkormányzat támogatásával.

dr. Kozma Lászlóné elnököt 2012. február 7. e-mailben kerestem meg, hogy Újtelepről szeretnék a programba kapcsolódni, március 1-én ismét érdeklődtem, amire nem kaptam választ, így nem jutottam komposztálóhoz. Bizonyára elég jelentkező volt a 200 db komposztáló ládára.

Idén, tehát 2013-ban is jeleztem a megadott e-mailben jelentkezési szándékomat:

Éva Ekler <eva.ekler@gmail.com>
febr. 17.

címzett: cseresznyevirag
Kedves Kozma Tünde!

Idén is jelentkezem komposztáló képzésre, remélem most nem  hiába.


Koordinátáim nem változtak: Soroksár-Újtelepen lakom, és nagy örömömre szolgálna, ha sikerülne felvenni önnel a kapcsolatot, mert Újtelepen is van nagyon sok kertes ház, illetve sorház, ahol fontos lenne, hogy megtanulják a komposztálás technikáját és szemléletét.



Kérem a képzésről és a lehetőségekről küldjön tájékoztatást. Örömmel népszerűsíteném a programot a Soroksár-Újtelep Facebook-oldalon, ha lehetőségünk lenne  a programban való részvételre.


Üdvözlettel: Éva

A MAI NAPIG NEM ÉRKEZETT VÁLASZ A MEGKERESÉSRE.

Remélem, hogy a pályázat benyújtása előtt sikerül megismerkednünk az alapítvány képviselőjével, hogy kölcsönösen meg tudjuk beszélni, hogy miről is szól a kezdeményezésünk, mit is szeretnénk Újtelepen. Ilyen eseteben nem jelent problémát, hogy a kijelölt szervezet nem Újtelep területére van bejegyezve?

Sejtésem szerint a képviselő testület mai döntése alapján az újtelepi Közösségi Kert az idei szezonban nem fog megvalósulni, tekintettel arra, hogy a TÁMOP program eredményhirdetése egy esetleges pozitív elbírálás után is már arra az időszakra esik, amikor már benne vagyunk a termőszezonban.

Minden esetre én már kerestem Kovács Attila képviselő urat telefonon, de sajnos nem vette fel és még nem kaptam visszahívást tőle. Remélem, hogy a képviselő úr részletesen fog minket, Újtelepen élőket tájékoztatni arról, hogy ha az Önkormányzat ilyen pozitívan áll a kezdeményezésünkhöz, akkor hogyan képzelik a terv megvalósítását, illetve miért nem számítanak a Városi Kertek Egyesület szakmai együttműködésére. A Városi Kertek Egyesülettől az Önkormányzat nem kért árajánlatot a kert megvalósítására, ám a kérésemre Rosta Gábor elnök hétfőn este átküldte ajánlatát, amit Mikó Imre képviselő úr prezentált a képviselő testületi ülésen.


Szokásos módon az ESTV felvette az egész testületi ülést, úgyhogy aki fogni tudja az ESTV adását, az visszanézheti, hogy milyen módon és milyen arányú döntéssel hozta a mai napon a képviselő testület a kerttel kapcsolatos döntését.


MIKOR LESZ KÖZÖSSÉGI KERT a Városi Kertek Egyesület égisze alatt SOROKSÁR-ÚJTELEPEN?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése